Remote support via onze helpdesk of support ter plaatse ? Ons team staat klaar.
Remote support via onze helpdesk of support ter plaatse ? Ons team staat klaar.
Onze divisie Vanasoft, met zijn 16 IT-specialisten, zorgt voor een constante en professionele service.
De installatie, opstartbegeleiding, opleiding en integratie van uw project zijn de eerste ervaringen die u met onze IT-specialisten zal ervaren. Nadat u onze software in gebruik heeft genomen bieden we u ook de gewenste after-sales service aan.
Enerzijds kunnen we uw software onderhouden en upgraden. Op die manier is uw software steeds up-to-date en voorzien van de nieuwste functionaliteiten.
Anderzijds is onze helpdesk aanwezig om uw interventieaanvragen over software aan te pakken. 24/7 service, reactietermijnen binnen 4 u, ingrepen via remote control zijn daarbij diverse mogelijkheden.
In functie van uw wensen, kan een servicepakket op maat samengesteld worden.
Wilt u meer weten over onze mogelijke serviceniveaus? Klik op deze link en vul het contactformulier in.